הבעיות השכיחות באמבטיות פח המשך הכתבה:

אחת הבעיות השכיחות ביותר באמבטיות פח היא פגיעה באמבטיה כתוצאה ממכה או מנפילת חפץ כבד שפוגע בשכבת האמייל, שובר אותה ומותיר שטח קטן ללא אמייל.

האזור שנותר ללא שכבת מגן מתחיל בדרך כלל להחליד עד שבשלב מסוים החלודה מבקיעה את דופן האמבטיה ויוצרת חור חודר ולא פעם האמבטיה דולפת. הסיבה להיצרות החור היא דופן האמבטיה הדקה שעובייה באמבטיית פח אינו עולה על מילימטר אחד.

בשנות עבודתי הרבות בתיקון אמבטיות נתקלתי באמבטיות שקיבלו מספר גדול מאד של פגיעות מה שמחייב לבצע ציפוי אמבטיה מלא ולא תיקון נקודתי.

אם באמבטיה יש שתיים שלש נקודות (בגודל שאינו עולה על שתיים שלושה ס”מ ) כדאי לבצע תיקון נקודתי.

במהלכו של תיקון אמבטיה נקודתי אני מלטש את האזור הפגוע ,מסיר את כל החלודה עד למצב שבו המתכת מבריקה.

את האזור הפגוע יש לכסות בשכבת פוליאסטר עדינה ולאחריה שכבת ציפוי עדינה לאחר התאמת הגוון לגוון של האמבטיה המקורי.

הרבה מאד קבלנים נזקקים לשירות של תיקון נקודתי מכוון שלא פעם תוך תהליך הבנייה אם לא משגיחים מספיק נופלים חפצים שונים או כלי עבודה לתוך האמבטיה ואלו גורמים לנזק לאמבטיה.

הפתרון של תיקון אמבטיות נקודתי מאפשר להגיע למצב שקשה מאד להבחין בפגיעה שהייתה ומאפשר לקבלנים לדוגמא לא להגיע למצב של פירוק האמבטיה הפגועה מה שכרוך בהוצאה כספית כבדה.

גם שיפוצניקים רבים נעזרים בשרותי תיקון נקודתי מכוון שגם במהלך שיפוצים בדירות נגרמות פגיעות לאמבטיות שמצריכות תיקון נקודתי.

גם לקוחות פרטיים רבים שהאמבטיה בביתם נפגעה ממכות ומצבה הכללי טוב ואינו מצריך ציפוי אמבטיה מלא  וחוששים מהחלדה של האמבטיה מבצעים תיקון נקודתי .

תיקון נקודתי הוא הפתרון האידיאלי לפגמים קטנים באמבטיות פגועות . חברת צח אמבטיות מתמחה עשרות שנים בתיקון נקודתי.