האמבטיה שלי היא פינתית – האם זה מייקר את ציפוי האמבטיה?

האמבטיה הפינתית שונה מכל סוגי האמבטיות לא רק במיקום אלא גם ביופייה ובגודלה ובכך שהיא מאפשרת מקלחת ארוכת מועד, אחת כזו מפנקת וממושכת יותר. באמבטיה הפינתית יש אין ספור חלקים והיא מעוצבת בצורה מיוחדת בזכות פתחי מים נוספים המונעים את השחיקה לזמן ארוך ביותר.

מה בכל זאת עושים כשצריך לצפות אמבטיה פינתית? איך אפשר להתמודד עם סימני השחיקה, חורים ועוד סימני בלאי שאי אפשר להתעלם מהם?

כדי שהנזק לא יהפוך גדול יותר, יש לקחת החלטה כמה שיותר מהר ולרוב, כבר בשלב הראשוני כאשר תתגלה שריטה, קצת חלודה רצוי ואפילו עדיף יהיה לשלם קצת יותר מציפוי רגיל אבל בטח שלא להשקיע פי כמה וכמה עבור שיפוץ כללי שיעלה הרבה יותר.

האם זה מייקר את הציפוי? ציפוי האמבטיה הפינתית יקר יותר ביחס לאמבטיות אחרות אבל זאת בעיקר משום שהאמבטיה הפינתית גדולה יותר, עשויה יותר אקריל ופייבר גלאס ומכאן היא הופכת את הפעולה למורכבת יותר ביחס לאמבטיה ממתכת רגילה אבל בגדול, אם עושים את ההשוואה הכללית, השיפוץ עלול לעלות לכם הרבה יותר ביחס לציפוי.

רק כמה ימים ולאחר הציפוי החזק, האמבטיה שלכם תספק לכם את הפינוק המושלם ובו זמנית יהיה ניתן לתחזק אותה בקלות ללא חשש משימושים בחומרי ניקוי, חומצה ועוד.

באמצעות הציפוי הזול יחסית (כמה מאות שקלים ביחס לשיפוץ שעולה אלפי שקלים) הציפוי הזה יתגלה לכם כבחירה הטובה ביותר שאי פעם תעשו עבורכם ובעיקר עבור חדר האמבטיה שלכם.

לסיכום, כל האמבטיות הפינתיות בהם תתקלו תהיינה גדולות יותר, הן מרווחות יותר ועשויות ממיטב חומרי הגלם היוקרתיים מה שמסביר את עלויות התיקון והתחזוקה.

כמו כן, חשוב לזכור גם את התמורה של האמבטיה ואת יכולת השחיקה הנמוכה שלה ביחס לאמבטיות אחרות ולכן, שווה בהחלט ההשקעה של ציפוי כדי לשמור על הנראות ורמת תחזוקה תקינה לשנים רבות.

לכן, אם אתם שוקלים לצפות אותה ומתלבטים בגלל מחיר, אף על פי שהמחיר אולי יעלה יקר יותר, חשוב לטפל בשריטות או בחורי החלודה שהתגלו ויפה שעה אחת קודם.